Znajdziesz tu instrukcje korzystania z funkcji programu dietetycznego Nuvero oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania użytkowników

Dział pomocy został podzielony na 3 części: Instrukcje, Funkcje, FAQ. W części Instrukcje znajdują się krótkie przewodniki po programie do układania diet. W części Funkcje wymienione zostały niektóre funkcje w formie słów kluczowych. Dział FAQ poświęcony jest najczęściej zadawanym pytaniom przez użytkowników naszej aplikacji dietetycznej.

FAQ

Czy konto DARMOWE jest ograniczone czasowo?

Nie. Z konta darmowego możesz korzystać tak długo jak zechcesz.

Jak zapłacić za pakiet płatny?

Jeżeli zdecydowałeś się na pakiet płatny to za abonament zapłacisz po zalogowaniu się na swoje konto. W zakładce Moje konto wybierasz okres abonamentu.

Płatność odbywa się za pomocą płatności online PayU

Kiedy pakiet płatny będzie aktywny?

Jeżeli opłaciłeś pakiet płatny, to będzie on aktywny natychmiast po potwierdzeniu płatności przez system PayU.

Jeżeli konto pomimo opłacenie nie zostało automatycznie aktywowane to skontaktuj się z nami, a niezwłocznie je aktywujemy w każdym dniu tygodnia.

Czy otrzymam fakturę?

Tak. Fakturę w formie elektronicznej otrzymasz na maila po zweryfikowaniu przez nas płatności.

Czy na jakiś czas mogę przerwać opłacanie pakietu płatnego?

Możesz zrezygnować z kontynuacji subskrypcji za pakiet płatny. Wtedy Twoje konto zostanie automatycznie przełączone na konto darmowe, a Twoje dane nie zostaną usunięte.

Pamiętaj że konto darmowe posiada ograniczenia ilościowe jak np. do ilości pacjentów lub jadłospisów. Dlatego jeżeli posiadasz np. 5 pacjentów to nie będziesz mógł dodać nowego pacjenta. Żeby to zrobić będziesz musiał samodzielnie usunąć posiadanych pacjentów.

Co się stanie z moimi danymi w przypadku zaprzestania płatności?

W przypadku rezygnacji z opłacania kolejnego okresu za pakiet płatny, Twoje konto zostanie przełączone na konto darmowe. Twoje dane nie zostaną usunięte.

Na koncie darmowym będziesz miał dostęp do listy pacjentów i jadłospisów, ale nie będziesz mógł dodawać nowych pacjentów i jadłospisów ze względu na ograniczenia ilościowe konta darmowego.

Czy mogę przetestować pakiet płatny?

Tak. Testowanie przez okres 14 dni możesz rozpocząć w każdym momencie. Aby to zrobić, zaloguj się do serwisu i wybierz “Testuj pakiet”.

Po 14 dniach system automatycznie wróci do konta darmowego, chyba że zdecydujesz się opłacić abonament.

Jak przydzielić dostęp do aplikacji dla współpracownika lub praktykanta?

Aby przydzielić odrębny dostęp do Twojego konta należy wykupić dostęp dla pracownika. Wtedy pracownik lub praktykant będzie mógł się zalogować do aplikacji za pomocą własnego loginu.

Ty jako administrator konta decydujesz do jakich danych pracownik ma dostęp:

  • możesz ukryć dane osobowe i kontaktowe pacjentów,
  • możesz zabronić usuwania lub edycji pacjentów, jadłospisów, dań i produktów,
  • możesz zabronić usuwa

Przetestuj Nuvero już teraz

Załóż darmowe konto i rozpocznij pracę w kilka sekund

REJESTRACJA