Znajdziesz tu instrukcje korzystania z funkcji programu dietetycznego Nuvero oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania użytkowników

Dział pomocy został podzielony na 3 części: Instrukcje, Funkcje, FAQ. W części Instrukcje znajdują się krótkie przewodniki po programie do układania diet. W części Funkcje wymienione zostały niektóre funkcje w formie słów kluczowych. Dział FAQ poświęcony jest najczęściej zadawanym pytaniom przez użytkowników naszej aplikacji dietetycznej.

FAQ

Jak zapłacić za abonament?

Za abonament zapłacisz po zalogowaniu się na swoje konto. W zakładce Moje konto wybierasz okres abonamentu.

Płatność odbywa się za pomocą płatności online Przelewy24.

Kiedy opłacony pakiet będzie aktywny?

Jeżeli opłaciłeś abonament, to wybrany przez Ciebie pakiet będzie aktywny natychmiast po potwierdzeniu płatności przez system Przelewy24..

Jeżeli konto pomimo opłacenie nie zostało automatycznie aktywowane to skontaktuj się z nami, a niezwłocznie je aktywujemy w każdym dniu tygodnia.

Czy otrzymam fakturę?

Tak. Fakturę w formie elektronicznej otrzymasz na maila po zweryfikowaniu przez nas płatności.

Czy na jakiś czas mogę przerwać opłacanie abonamentu?

Możesz zrezygnować z kontynuacji subskrypcji za pakiet. Wtedy Twoje konto zostanie automatycznie zostanie zawiesozne, a Twoje dane nie zostaną usunięte.

Na zawieszonym koncie, będziesz miał jedynie podgląd listy pacjentów.

Co się stanie z moimi danymi w przypadku zaprzestania płatności?

W przypadku rezygnacji z opłacania kolejnego okresu abonamentowego, Twoje konto zostanie zawieszone. Twoje dane nie zostaną usunięte.

Na koncie zawieszonym będziesz miał dostęp jedynie do listy pacjentów.

Czy mogę przetestować program przed jego zakupem?

Tak. Od razu po zarejestrowaniu się otrzymasz 14-dniowy okres testowy pakietu STANDARD.

Po 14 dniach konto automatycznie zostanie zawieszone, chyba że zdecydujesz się opłacić abonament.

Aby przetestować pakiet EKSPERT skontaktuj się mailowo z naszym biurem obsługi: kontakt@nuvero.pl.

Jak przydzielić dostęp do aplikacji dla współpracownika lub praktykanta?

Aby przydzielić odrębny dostęp do Twojego konta należy wykupić dostęp dla pracownika. Wtedy pracownik lub praktykant będzie mógł się zalogować do aplikacji za pomocą własnego loginu.

Ty jako administrator konta decydujesz do jakich danych pracownik ma dostęp:

  • możesz ukryć dane osobowe i kontaktowe pacjentów,
  • możesz zabronić usuwania lub edycji pacjentów, jadłospisów, dań i produktów,
  • możesz zabronić usuwa

Przetestuj Nuvero już teraz

Załóż darmowe konto i rozpocznij pracę w kilka sekund

REJESTRACJA