Jak zapłacić za abonament?
Za abonament zapłacisz po zalogowaniu się na swoje konto. W zakładce Moje konto wybierasz okres abonamentu.
Płatność odbywa się za pomocą płatności online Przelewy24.
Kiedy opłacony pakiet będzie aktywny?
Jeżeli opłaciłeś abonament, to wybrany przez Ciebie pakiet będzie aktywny natychmiast po potwierdzeniu płatności przez system Przelewy24..
Jeżeli konto pomimo opłacenie nie zostało automatycznie aktywowane to skontaktuj się z nami, a niezwłocznie je aktywujemy w każdym dniu tygodnia.
Czy otrzymam fakturę?
Tak, jeżeli podczas płatności została została zaznaczona opcja: „Chcę otrzymać fakturę”.
Fakturę w formie elektronicznej otrzymasz na maila po zweryfikowaniu przez nas płatności.
Czy na jakiś czas mogę przerwać opłacanie abonamentu?
Możesz zrezygnować z kontynuacji subskrypcji za pakiet. Wtedy Twoje konto zostanie automatycznie zostanie zawiesozne, a Twoje dane nie zostaną usunięte.
Na zawieszonym koncie, będziesz miał jedynie podgląd listy pacjentów.
Co się stanie z moimi danymi w przypadku zaprzestania płatności?
W przypadku rezygnacji z opłacania kolejnego okresu abonamentowego, Twoje konto zostanie zawieszone. Twoje dane nie zostaną usunięte.
Na koncie zawieszonym będziesz miał dostęp jedynie do listy pacjentów.
Czy mogę przetestować program przed jego zakupem?
Tak. Od razu po zarejestrowaniu się otrzymasz 14-dniowy okres testowy pakietu STANDARD.
Po 14 dniach konto automatycznie zostanie zawieszone, chyba że zdecydujesz się opłacić abonament.
Aby przetestować pakiet EKSPERT skontaktuj się mailowo z naszym biurem obsługi: kontakt@nuvero.pl.
Jak przydzielić dostęp do aplikacji dla współpracownika lub praktykanta?
Aby przydzielić odrębny dostęp do Twojego konta należy wykupić dostęp dla pracownika. Wtedy pracownik lub praktykant będzie mógł się zalogować do aplikacji za pomocą własnego loginu.
Ty jako administrator konta decydujesz do jakich danych pracownik ma dostęp:
- możesz ukryć dane osobowe i kontaktowe pacjentów,
- możesz zabronić usuwania lub edycji pacjentów, jadłospisów, dań i produktów,
- możesz zabronić usuwa
PACJENCI I JADŁOSPISY
Kto ma dostęp do danych moich pacjentów?
Tylko Ty masz dostęp do danych Swoich pacjentów.
Kto ma dostęp do jadłospisów i dań które tworzę?
Tylko Ty masz dostęp do jadłospisów, dań i produktów które samodzielnie stworzyłeś.
Podczas rejestracji otrzymujesz naszą bazę produktów i dań, którą możesz dowolnie edytować. Możesz również dodawać własne produkty i tworzyć własne dania.
Czy zmiany w jadłospisie zapisują się automatycznie?
Tak. Podczas tworzenia jadłospisu ustawiony jest auto-zapis do bazy po każdym dodaniu 5 produktów do posiłków. O każdym auto-zapisie jesteś informowany przez aplikację: „Jadłospis został zapisany.”
Jak stworzyć kolejny jadłospis dla pacjenta?
Aby stworzyć kolejny jadłospis dla pacjenta należy kliknąć na liście lub karcie pacjenta pacjenta w przycisk: Nowa wizyta.
Wszystkie parametry pacjenta (np. wzrost, waga, CPM, …) zostaną skopiowane z poprzedniej wizyty. W razie konieczności należy je zmodyfikować.