PŁATNOŚCI I KONTO UŻYTKOWNIKA

Czy konto DARMOWE jest ograniczone czasowo?

Nie. Z konta darmowego możesz korzystać tak długo jak zechcesz.

Jak zapłacić za pakiet płatny?

Jeżeli zdecydowałeś się na pakiet płatny to za abonament zapłacisz po zalogowaniu się na swoje konto. W zakładce Moje konto wybierasz okres abonamentu.

Płatność odbywa się za pomocą płatności online PayU

Kiedy pakiet płatny będzie aktywny?

Jeżeli opłaciłeś pakiet płatny, to będzie on aktywny natychmiast po potwierdzeniu płatności przez system PayU.

Jeżeli konto pomimo opłacenie nie zostało automatycznie aktywowane to skontaktuj się z nami, a niezwłocznie je aktywujemy w każdym dniu tygodnia.

Czy otrzymam fakturę?

Tak. Fakturę w formie elektronicznej otrzymasz na maila po zweryfikowaniu przez nas płatności.

Czy na jakiś czas mogę przerwać opłacanie pakietu płatnego?

Możesz zrezygnować z kontynuacji subskrypcji za pakiet płatny. Wtedy Twoje konto zostanie automatycznie przełączone na konto darmowe, a Twoje dane nie zostaną usunięte.

Pamiętaj że konto darmowe posiada ograniczenia ilościowe jak np. do ilości pacjentów lub jadłospisów. Dlatego jeżeli posiadasz np. 5 pacjentów to nie będziesz mógł dodać nowego pacjenta. Żeby to zrobić będziesz musiał samodzielnie usunąć posiadanych pacjentów.

Co się stanie z moimi danymi w przypadku zaprzestania płatności?

W przypadku rezygnacji z opłacania kolejnego okresu za pakiet płatny, Twoje konto zostanie przełączone na konto darmowe. Twoje dane nie zostaną usunięte.

Na koncie darmowym będziesz miał dostęp do listy pacjentów i jadłospisów, ale nie będziesz mógł dodawać nowych pacjentów i jadłospisów ze względu na ograniczenia ilościowe konta darmowego.

Czy mogę przetestować pakiet płatny?

Tak. Testowanie przez okres 10 dni możesz rozpocząć w jakimkolwiek momencie. Aby to zrobić zaloguj się do serwisu i wybierz “Testuj pakiet”.

Po 10 dniach system automatycznie wróci do konta darmowego, chyba że zdecydujesz się opłacić abonament.

Jak przydzielić dostęp do aplikacji dla współpracownika lub praktykanta?

Aby przydzielić odrębny dostęp do Twojego konta należy wykupić dostęp dla pracownika. Wtedy pracownik lub praktykant będzie mógł się zalogować do aplikacji za pomocą własnego loginu.

Ty jako administrator konta decydujesz do jakich danych pracownik ma dostęp:

  • możesz ukryć dane osobowe i kontaktowe pacjentów,
  • możesz zabronić usuwania lub edycji pacjentów, jadłospisów, dań i produktów,
  • możesz zabronić usuwa

PACJENCI I JADŁOSPISY

Kto ma dostęp do danych moich pacjentów?

Tylko Ty masz dostęp do danych Swoich pacjentów.

Kto ma dostęp do jadłospisów i dań które tworzę?

Tylko Ty masz dostęp do jadłospisów, dań i produktów które samodzielnie stworzyłeś.

Podczas rejestracji otrzymujesz naszą bazę produktów i dań, którą możesz dowolnie edytować. Możesz również dodawać własne produkty i tworzyć własne dania.

Czy zmiany w jadłospisie zapisują się automatycznie?

Tak. Podczas tworzenia jadłospisu ustawiony jest auto-zapis do bazy po każdym  dodaniu 5 produktów do posiłków. O każdym auto-zapisie jesteś informowany przez aplikację: “Jadłospis został zapisany.”

Jak stworzyć kolejny jadłospis dla pacjenta?

Aby stworzyć kolejny jadłospis dla pacjenta należy kliknąć na liście lub karcie pacjenta pacjenta w przycisk: Nowa wizyta.

Wszystkie parametry pacjenta (np. wzrost, waga, CPM, …) zostaną skopiowane z poprzedniej wizyty. W razie konieczności należy je zmodyfikować.